fan, jag hatar reklamen i spotify så mycket att jag vill spy varje gång en låt slutar ifall att det kommer reklam

Men trots detta tänker jag inte lägga ut 99 kr i månaden för att få Premium även om det skulle vara så grymt skönt att slippa den där jävla reklamen. Gör de reklam för musik är det bara en massa skit, det är aldrig nån musik som man tycker om, jag menar:
Har någon nånsin hört reklam om Wisin y Yandels senaste skiva, kanske?
Nej, istället får man höra om Melissa Horn och VEM FAN BRYR SIG???

Annars gör de reklam om Umeå eller Luleå universitet och jag kunde inte bry mig mindre om det heller.

Annars gör de reklam om Röda Korset i Haiti och till det vill jag bara säga:
- Har du hört att de startat ett nytt band i Haiti?
- Nej. Vad heter det bandet?
- New Block on the Kids...
*ASGARV*

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0