Bailando yo te hipnotizo el cuello te agarro y rompo tu camisa después que a todos envicio y se creen que ganan tengo una noticia yo no suelto na na na...

Men gårdagen i Sthlm var bra iaf.
Jag kom dit vid tre, mötte upp med min bror och hans lilla bittra kvinna som aldrig håller käften!!! ;) kolla hennes blogg - finns en länk i menyn till höger eller så kan du trycka HÄR eller HÄR eller HÄR eller HÄR!!! Men var aktsam för hennes språk är väldigt ovårdat...
Vi gick till gråmunken och fikade och snackade bostadhyror, de suger verkligen. Vi spelade kort och vi lekte med kuben, kuben är ju det enda som vi alla tre har gemensamt verkligen. Jag följde med dem hem en stund också, de har flyttat sen sist jag var hem till dem. Visserligen var det nästan två år sen men ändå, de bor helt okej nu, lite närmare stan iaf, men det är inget att sträva efter för innerstan är bara skit i Sthlm. Hate it!!!

Jag åkte ifrån dem för att möta upp med Ida, Jocke, Pello, Ida #2 och André för att äta på Djungis Khan, Sveavägen 36... En restaurang med en riktigt fin buffé som man kan äta mycket mycket av... Det gjorde vi också. Samtidigt som vi drack vin, öl och vatten och skrattade en hel del. Supertrevligt hade jag det iaf. Jag hoppas att de andra njöt av mitt sällskap lika mycket som jag njöt av deras.

Kvällens stora överraskning var att Jocke älskar Smallville lika mycket som jag, han kan varenda scen i varje avsnitt och nog för att det är nördigt så var det så himla skönt att ha nån att diskutera Smallville med. Jocke är pojken på kvällens första bild, han är tillsammans med min Ida <3 och de är så söta tillsammans som syns på kvällens andra bild.



Vad har vi att säga om maten? Lika god som sist jag var där och det är inte lite det. Jag avgudar dessutom deras fruktsalladsefterrättsbuffé. Supergott med så mycket frukt. Är ni någon gång i Sthlm och vill äta god middag, gå till Djingis Khan, bra service och god mat.

Tjock var jag redan innan och man blev ju inte smalare av att äta så mycket man förmådde. Jag njöt av kvällen och maten och sällskapet väldigt mycket iaf. Det är det jag försöker förmedla i min extremt sexiga pose.

 

Måste man sammanfatta inlägget??? Nej!


Tack så jättemycket för igår, jag hade jättetrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0