#22 - Dubbelt

Fy fan säger jag bara. Jag hatar att vara bäst på träning. Idag har jag kört två gympass, delade upp mitt vanliga pass med bröst och axlar till två pass och la till mage. Så första passet blev 50 min bröst och andra passet blev 75 min axlar plus mage. Det är en del om man tänker efter - 125 min intensiv träning på en och samma dag. Visserligen är det många som gör mycket mer än så men jag är nöjd med min egen bedrift.

Jag har gjort om mitt träningsschema:

Dag 1: Bröst Axlar Mage
Dag 2: Biceps Bröstrygg
Dag 3: Triceps Mage
Dag 4: Lår Vader
Dag 5: Kondition Mage
Dag 6: Vila eller triceps (det visar sig, jag måste iaf ha en sjätte dag, men det är inte så smart att träna triceps dagen innan man kör bröst och axlar igen, det är bara det).

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0