#21 - Att träna

Det kan vara det bästa som finns. Ett så simpelt verb men ändå så mycket mer. Jag älskar detta verb och allt det innebär, inte minst för att jag nyss avnjutit ett hårt tricepspass följt av mitt 35-minuters magpass. Och det bästa av allt: Jag hade sällskap!!! Jag har lyckats föra över mina galenskaper till nån annan. Hon började starkt med att vara diktator mot mig och jag trodde det skulle vara tvärtom eftersom det var mitt program vi körde efter. Så hur stark hon än var i början höll hon inte ända i mål, visserligen körde hon inte klenvarianten av sneda sit-ups, det gör jag jämt, jag är för klen.

Det jag vill ha sagt är att träning är så underbart när man kan det och gör det rätt.

Tack för sällskapet, Favi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0