#20 - Morgonen

Att gå upp ur sängen, slänga i sig nåt hafsigt till frukost och sen gå direkt till gymmet är inget jag kan rekommendera. Det är jobbigt och det blir bara jobbigare ju längre dagen går. Men så har jag iaf gjort idag. Det var nödvändigt denna morgon då jag idag måste göra en hel del saker, jag måste bli klar med bokhelvetet så jag kan börja skriva min hemtenta. Därför blev det träning på morgonen idag.

Vad kan jag då säga?
Jo, att träna biceps på morgonen, det funkar bra, det har jag testat. Att träna ryggen samma morgon funkar inte lika bra. Grejen är den tror jag att man undermedvetet tänker för mycket när man ska träna ryggen. Jag vet att jag gör det. Det är så viktigt med hur kroppen är ställd och så, därför tänker jag en del när jag tränar ryggen (bör tilläggas att när jag säger ryggen i detta inlägg så menar jag bröstryggen). Biceps är inte lika mycket tänka, du ställer dig med rak rygg och låser armbågarna i sidan och sen gör du det du ska.

Så om du ska träna på morgonen och inte vet riktigt vad du ska göra så funkar triceps, biceps, mage och nedre ryggen. De andra är ganska tankekrävande, i min mening.

Hit you back later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0