Zuo tian wo shuo pu tong hua...

...with a chinese girl. That was insanly cool, I just hope she remembers to add me on facebook so we can talk more.

Det var riktigt kul att slava igår, Spriten i tre av fyra timmar var riktigt nice. =D Superkul! Igår var det, vad jag har förstått, ALF och IC som slavade och det var väldigt trevligt. Jag snackade tokmycket engelska hela kvällen, blandat med spanska och svenska och som jag nämnt i titeln på detta inlägg så pratade jag även kinesiska.

Oh yeah, and Maria's awesome.

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva så jag tar det lugnt med skrivandet idag. Har nyss vaknat liksom.

Dansuppvisning imorgon!!! :D

Ttyl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0