Zumba med Daniel

Oj oj oj...
Är det nån mer än jag som tycker att Linda är en tyrann på Zumbagolvet?
Vänta tills ni har testat Daniel. Han är en grymt bra tyrann, jag har inte känt av mina ben så här mycket sen jag sprang Sthlm Maraton för 3½ år sen.

Det var det första roliga med kvällen, dock inte roligt att missa det jag sett fram emot men roligt att testa på nåt nytt. Tills vidare håller jag mig till Zumba Gold iaf. Jag tror jag lär mig det först innan jag hoppar in på Basic 1.

Det andra roliga var att jag hade sällskap med mig idag, lilla Avita som har kollat snett på mig så länge... Hon följde med även fast jag trodde att hon inte skulle göra det. Nu måste jag bara dra med mig Klara också. Men hon är väldigt nego. =( Fast hur kan man vara nego mot Zumba??? Det är det nästroligaste som finns. Det roligaste är att go crazy med bra reggaetón en las bocinas.

Nepp, nu är det duschen som kallar och imorgon är det litteratur och tvättid som kallar...

Ttyl...

Kommentarer
Postat av: Ava

Hahaha du får skylla dig själv att jag kollat snett! :D Ditt eget fel :)



Tack för igår! Det var jätteroligt :D

2010-12-02 @ 17:04:51
URL: http://sunfloweer.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0