Wo ai Zhong Guo...

Den här helgen har jag lärt mig en del kinesiska. Det är världens vackraste språk (alla vet att puertoricanska är mitt första språk) men bortsett från det så är kinesiska världens vackraste. Jag har sett en, två, tre, fyra, fem kinesiska filmer i helgen och jag har ändå hunnit med och plugga och städa. Jag har till och med fått Avita att gå med på att se en kinesisk film nån gång i en snar framtid. Jag har redan valt film, den är så vacker och jag grät när jag såg den första gången. Wu ji heter den iaf och är supervacker.

Nu ska jag träna lite, har inte dansat sen zumban i fredags, jag hade ont i kroppen redan innan det passet plus att Linda inte höll igen så jag har haft ont i kroppen i helgen. Men nu är det dags igen. Stereon är laddad och nu jävlar kör vi...

Ttyl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0