Wo ai shuo zhong wen dan shi jiu shuo yi dian dian...

Det är ett underbart språk.

Hur som helst så är terminen på Dansverkstan slut, det som är kvar är några pass Zumba som de kör över jul och nyår.
Men hur var avslutningen?


Totally freakin' awesome!
Vi skulle träffas i en av hallarna i Bombardier Arena halv tolv, jag gick hemifrån tio i elva och kom fram vid prick halv men väl där visste jag inte var jag skulle gå in. Till slut fick jag fråga en infogivande flicka som svarade väldigt snällt att det var runt hörnet. Hon hade rätt.
Hela min grupp var redan där och nu även jag. Alla tror jag var en del nervösa, jag var också det men jag lät det inte visas. Det är psykologiskt, jag får en känsla av att om man själv är lugn genererar man lugn åt de i sin närhet också.

När det var några få nummer kvar innan oss ställde vi oss bakom scenen och väntade. Jag bara längtade efter att få gå ut på scenen. Och när jag väl var på scenen släppte jag loss, det var en så skön känsla. Man såg ingen pga strålkastarna och man hörde Linda skrika. :D

Tre sammanmixade låtar i ett framträdande och det gick bra!!! :D
Första låten: Drop It On Me gick riktigt bra, tappade inte bort mig nånstans och det gick bra med övergången till nästa låt --->
Andra låten: I Know You Want Me gick bra, räkna 1, 2, 3, 4 på fingrarna fyra gånger. Vid tredje räkningen trodde jag det var sista räkningen så jag blev förvånad över att låten fortsatte, men jag fann mig snabbt och freestylade och hittade sen tillbaka innan övergången till nästa låt ---->
Tredje låten: Move Shake Drop - last blowout och det gick bra, min konfetti funkade också... Therese ramlade tydligen men jag trodde det var meningen så jag tänkte inte så mycket på det... Hon berättade det senare dock.

Terminen är över och jag vill tacka Linda och min grupp jättemycket från toppen av min treudd.

Vi ses i vår hoppas jag!!! Reggaetón es la sangre de mi corazón.

SO AWESOME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0