Jag är dålig...

Det går så långt mellan skrivningarna att jag inte ens vet hur man skriver längre.

Vad händer?
Skola, träning, skola, träning, sova, äta, träning, skola...
Det känns som att det är det enda som händer och när jag säger träning så menar jag allt som innefattar den underbara latinska musikstilen REGGAETON! Det enda som finns i mitt corazon.

Dansuppvisning om en och en halv vecka och det kommer bli awesome, tror jag... eller iaf för min del. för mig spelar det ingen roll hur det går, jag kommer ha kul iaf! :p

Jag har planerat in en del zumba, Goldpassen finns två gånger i veckan så jag har tänkt börja gå på dem. Så idag när jag gick till Dansverkstan hade jag tänkt köpa ett 10 gångers-kort men eftersom jag är så hjälpsam så fick jag ett i julklapp av Linda igår. =D Önskade mig två saker i julklapp i år, elvisp och zumbakort. 1 down...

I år har vi i min familj bestämt att vi inte ska ge några julklappar, hittar vi nånting som är väldigt passande så får det räcka, annars så har vi sagt att julklappar är vi för gamla för. Vi vill ha närheten och familjen... Det är trots allt familj, vänner och kärlek som julen går ut på (i min bok, nej, det är för fan inte bibeln som är min bok).

Nu ska jag gå och kolla om jag hittar nån tvätttid.

Svinkallt idag!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0