Bakning igen...

Jag har bakat idag också, kladdkaka, the way it's supposed to be done = att den rinner när man tar ut den men stelnar så den är krispy på utsidan och rinnig inuti. Oj oj oj... vilken gud jag är! Jag menar, jag har så tråkigt denna fredag att jag inte kan göra annat. Jag kom hem efter Zumban och la mig och sov, jag sov fyra timmar for crying out loud. Det är inte rätt, då blir det så att man inte kan sova senare på kvällen. Sova verkar vara om tre - fyra timmar för mig som det ser ut just nu.

Som jag nämnde så har jag varit på Zumba idag igen, det är verkligen den bästa träningsformen som finns, dans alltså. Zumba är som att gå på gympapass fast man släpper loss och "partar" istället. Det är så jäkla skoj. Linda var på g idag trots få zumbianer. Jag var on fire också, jag har nästan koll på alla armar men jag kan fan inte flamenco, det är så sjukt svårt... men men, practice makes perfect.

Nu på kvällen har jag även sett två filmer: Infernal Affairs med Andy Lau och Soccer Dog European Cup med Nick Moran. Film nummer ett var klockren och film nummer två var relativt kass. Kan inte riktigt sätta fingret på hur kass men den var inte bra. Kan tillägga nånting som jag tänkte på medans jag kollade på infernal affairs, om jag fick välja att vara en kines för en dag så skulle det vara Andy Lau. Varför? Han är skillad på det mesta... Det dåliga med det är att jag skulle nog antagligen vilja vara honom för alltid efter det.

Nu blir det nån mer film...

Ttyl...

Kommentarer
Postat av: Seqret

Låter som en kreativ fredag! Har själv inte gjort så mycket förutom jobb och träning om det får dig på bättre humör! :P

Hoppas kladdkakorna blev goda!



DJ Z

2010-12-04 @ 02:35:33
URL: http://zhilvandawody.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0