Me siento mal, muy mal...

"Las mujeres no son las únicas que tienen sentimientos" - Så öppnar Pitbull remixen av Dime tillsammans med Ken-Y.

Mina känslor för reggaetón bara växer och växer och det fortfarander efter att jag lyssnat på det i nästan 6 år. De senaste dagarna har det varit exklusivt reggaetón men en kväll som denna när Dan och Peppe kommer förbi så blir de bara sura om man har reggaetón på i bakgrunden. De är väl inte lika förtjusta som jag är.

Quería mencionar que si consigo que Ken-Y cante en mi boda (el día que sea, jajaja) seré el más feliz del mundo de todos los tiempos. Eso está seguro que su voz es impecable. ¡Escúchala!


Kommentarer
Postat av: mikaela

På mitt bröllop också!! Utan tvekan!! Och om du får dit nån av dom till ditt bröllop så bjud in mig, loooova! ;) Kram

2010-08-15 @ 08:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0