What a night...

Vilken kväll det var igår.
Liten tripp hem till Göran och Therese med en flaska vin och lite glass.
Efter några glas vin var man lite glad i hatten och det blev bara bättre.

Dans - Det finns många som kör klassiker som 'snabbköpet', 'cykelpumpen' och 'baka pizza'. Det finns även de som är innovativa och kör 'tryckluftsborren'. Där satt den...
Det var kvällens roligaste tio minuter. Vi garvade tills vi inte såg nånting längre, och vi hade alla väldigt ont i hela ansiktet.

Efter ytterligare några timmar av skrattande så drog jag mig hemåt och jag överlevde min första bussresa i Eskilstuna. Det läskigaste var så klart att gå genom området där jag bor. Man vet aldrig vad det finns för nåt i buskarna.

Nu har jag precis ätit frukost och ska snart ner till stan och gymma med Göran...

Peace... /Erik

Kommentarer
Postat av: Anonym

De va fasen kul asså... lär göra om det... :D

2009-09-16 @ 08:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0