vilodag

Vad gör man egentligen när man inte får träna??

Idag hade jag vilodag och det har känts. Jag har varit loj, jag har tagit allting väldigt lugnt, etc. Det har varit en lååååååång dag. Jag har dock gjort klart all grammatik som jag skulle göra till imorgon, jag har skrivit ut allt material från textanalysen och historian och jag känner att jag åstadkommit något iaf.

Men jag har inte fått träna...

Jag har ätit frukost idag - havregrynsgröt.
Jag har ätit middag idag - gräddstuvad blodpudding.
Jag har druckit te idag - mysiga stunder.

Jag mår bra ändå... Men jag har saknat träningen...

Imorgon blir det karate och basket... //Erik

Kommentarer
Postat av: Parkarbetaren Maria

Hej. Läget? Får man inte träna kan man bara vila, eller plugga mera. Hoppas allt är okej och du kommer väl hem till marknaden och så bjuder vi på munkar på jobbet. Son gott.

2009-09-22 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0