Vilken sjukt bra helg...

Fredagen var jag på gymmet med Javi sen satte jag mig på skolan och pluggade.
Lördagen var jag på gymmet på morgonen, var sen till systemet och köpte en flaska ChillOut och sen gick jag hem och skulle äta god mat. Spisen slutade funka, dock ett minus men sen på kvällen var jag till göran och... <se tidigare inlägg>.

Söndagen den 13 september...
Efter mer än fyra år fick jag träffa henne igen. Bella Maioli da Rosa... Det var helt underbart att träffa henne igen. Vilken tjej, vilken underbar tjej... Hon är lika fin som vanligt. Jag är Araceli evigt tacksam för att hon sa till i tid så jag fick träffa henne.

Så dagen började klockan åtta med gröt till frukost och sen gymmet med Göran. Efter att ha tränat biceps i en timme så var det lite stretching och sen var det en dusch. Efter det vandrade vi till matsalen, åt maten och sen tog vi oss till skolan och pluggade lite.
Jag ringde araceli efter en timme och frågade vad som pågick och hon sa att jag skulle komma hem till henne och dit gick jag snabbare än snabbast. Jag kom dit och där umgicks jag med araceli, BELLA och jonas. Vi pratade, åt ugnsstekt falukorv, hyrde en kass film "while she was out" den filmen suger. Sen tog vi en liten promenad runt stan och kollade lite. och nu är jag hemma igen.
Det har minst sagt varit en underbar dag.

Träffar jag dig inte mer den här gången så kommer jag sakna dig otroligt mycket igen.

BELLA!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D //Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0