Var ska jag börja???

Efter hemkomst från Spanien har det hänt en hel del i mitt liv...
Var ska jag börja???

- Jag åkte ner till Uppsala för att fira min kusins 40-årsfest och den var en succé.

- Jag fick jobb på rättviks kommun att under classic car week jobba på parkavdelningen vilket innebär att städa upp samhället efter alla svin som skräpade ner.

- Jag blev antagen till lärarprogrammet på Mälardalens Högskola. Jag fick senare reda på att Lina också blivit antagen till lärarprogrammet på MDH och det var en väldigt glad nyhet.

- Jag föll för en flicka. Hon är helt sanslös, så fin, så bra, så jag vet inte allt.

- Jag testade tequila för första gången på Ullvi Cup. Det var inte gott.

- Jag började jobba. Jag jobbade tio dagar i sträck sen enstaka dagar tills sommaren var "helt slut".

- Jag började fixa allt inför flytten till Eskilstuna. Jag och Lina pratade ihop oss och började leta lägenheter.

- Jag och Lina åkte ner till Eskilstuna och tittade på lägenheter och vi bestämde oss för en trea ganska på en gång.

- Jag bröt ihop totalt pga för många känslor inom mig på en och samma gång.

- Jag tog en spontantripp till Sthlm för att träffa Ida och Lizette =).

- Jag hade en liten grill-get-together med mina pojkar. Peppe, Per, Dan, Christian och Robin gjorde den kvällen till en riktigt bra sådan. Tack så mycket.

- Jag slutade röka.

- Jag flyttpackade. Det var väldigt mycket saker jag hade som jag inte kom ihåg att jag hade. Det var två år sen jag packade ner alla mina saker i lådor och nu packade jag om de lådorna för att ta med mig till min nya lägenhet.

- Jag flyttade till Eskilstuna tillsammans med Lina.

- Jag började skolan.

- Jag började min första kurs, Spanska 1, 30 hp.

- Jag har skaffat nya bekanta som är väldigt trevliga.

- Jag har nyss fixat internet i vår lägenhet.

- Nu ska jag titta på So You Think You Can Dance - Season 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0