I'm back...

Nu är jag äntligen tillbaka...
Inte för att det är många som läser min blogg men jag tycker för min egen del att det är skönt att vara tillbaka. Jag har inte skrivit på så länge för jag har inte haft tillgång till internet men nu när jag pluggar och bor i en "storstad" så har jag tillgång igen.

Så för min egen del är det väldigt skönt att kunna skriva igen.

Jag har bott i Eskilstuna i två veckor nu och jag gillar det hittills iaf. Jag går till skolan, jag pluggar, jag tränar på gymmet (Friskis & Svettis) och jag mår allmänt bra.

Jag vill skicka ett tack till en mycket speciell kvinna, hon fick mig att öppna ögonen och hon fick mig att förändra lite vanor och hon har gjort att jag nu mår så mycket bättre. Tack!

Nu slutar jag!!! Kul att vara tillbaka! /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0