helg igen...

Vad skiljer denna helg från andra helger?

jo, det faktum att jag måste plugga fredag, lördag OCH söndag är det som skiljer denna helg från andra helger. Igår fredag var jag ner till skolan och pluggade historia ett tag innan jag fick så ont i huvudet att jag inte kunde hålla huvudet uppe. Då gick jag hem och sov.
Idag vandrade jag och Lina ner till skolan för att plugga, jag satte mig och pluggade fonetik med Linda som redan var där...
Och imorgon blir det väl samma sak antar jag, den enda skillnaden är att jag bara kommer plugga historia imorgon, jag har resterande sidor att läsa, vilket är ungefär 40.

För övrigt har detta varit en ganska händelselös vecka. Tisdagen sträckte jag mig när jag tränade karate, men det kändes ändå bra att träna basket alldeles efter det. Onsdagen höll jag mig lugn hela dagen fram till klockan fem då jag gick till gymmet för att träna med min gode vän Goran ;)... Jag tror han är bilsexuell... Torsdagen var en lugn dag igen, inga överdrivna rörelser av nåt slag alls och sen på kvällen spelade jag basket med ELSA igen. Jag älskar basket, fast det var inte riktigt min dag. Allt gick åt helvete.
Igår var det fredag och jag tränade ingenting. Och idag är det lördag och jag har inte tränat nånting. Men nånting underbart är att min sträckning har gått över. Jag är nästan 100 procentig igen vilket är väldigt skönt. Imorgon funderar jag på att dra mig till gymmet ett tag efter att jag har pluggat. Ska kolla med Linda hur hon gör. Hon sa att det skulle bli eftermiddag för henne vilket inte passar så bra för mig med tanke på att jag har tvättid också.

Denna vackra kväll som det faktiskt är så har jag lagat en mäkta god wok och ätit den framför tv:n i väntan på att på nytt få se Crouching Tiger, Hidden Dragon som jag inte sett på väldigt väldigt länge. Jag älskar kinesiska filmer.

Detta var min helg... Plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plu... (fade noooow)... /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0