Eskilstuna

Den tid som jag hittills spenderat i Eskilstuna har varit bra.
Det har bara gått två veckor sen jag flyttade hit men jag har börjat skolan som jag skulle, jag har installerat mig i lägenheten som jag skulle, jag har hittat ett bra gym som jag skulle och jag har inte bråkat med Lina, vilket jag inte skulle heller :p

Första dagen i skolan kan man ju verkligen säga att man var ganska lost. Det tänker jag inte förneka, men det var roligt att se allt folk som ska bli lärare precis som jag. Det var dock inte många som skulle bli spanskalärare fick jag lära mig nästa dag när spanskakursen började. Det är en hel del i vår spanskagrupp men många läser spanskan som en fristående kurs, jag läser den som en del av lärarprogrammet så allt jag lär mig på spanskalektionerna ska jag kunna lära ut till ungdomar när jag om fyra år är färdigutbildad spanska- och tyskalärare.

Summa sumarum tiden i eskilstuna har hittills varit riktigt bra.

God natt... /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0