Plugg

Det är det som är den största delen av mitt liv just nu... Plugg.
Jag gillar det och jag hatar det... men mest gillar jag det.

Men just nu har jag inte så mycket plugg att tänka på. Höjpunkten jag längtar efter nu är onsdagen den 14 oktober 2009... Jag fyller 23, men det är inte det som gör att jag ser fram emot den så mycket. Det är för att den dagen åker jag till Göteborg, jag får träffa Bella som jag saknar mycket och jag får se Joshua Radin live :D It's gonna be awesome. Det fanns inga biljetter kvar till spelningen i sthlm så jag får nöja mig med gbg.

Kort sagt: Jag ser fram emot det extremt mycket.

Idag är det plugg, sen träning... /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0