It's been a while

Det var ett tag sen man skrev nånting här. Vad kan det bero på? jo, plugg.

Tenta på fredag, fonética castellana... Det kan gå riktigt bra, faktiskt. Jag känner som att det inte ska vara nå problem, jag kan skilja på fonemas och alófonos, vilket jag trodde skulle vara det svåraste. För jag fattade verkligen inte från början. Sista ordentliga pluggdagen idag och sen på fredag smäller det. Jag ser nästan fram emot det till och med. Otroligt.

Nåt annat som är otroligt är hur de serier jag följer är så jäkla bra. Ingen serie slår ju FRIENDS men det finns väldigt många bra:

  • Sytycd season 6 är grymt bra hittills, jag har mina favoriter - Nathan och Molly...
  • Himym season 5 är också bra, dock inte lika bra som tidigare säsonger men fortfarande bra...
  • 90210 har ups and downs men generellt sett så är det en välgjord serie...
  • Scrubs är så himla bra, kort och gott...
  • Grey's Anatomy har jag bara sett första säsongen plus lite till av men jag gillar den hittills...
  • Smallville season 9 är inte den bästa hittills men jag gillade iaf senaste avsnittet - Echo...

What else is there?
Inte så mycket, jag ska äta frukost nu och sen dammsuga lite, sen bär det av ner till skolan igen för ytterligare en pluggdag. Hey ho, let's go... YES!!!
Fan, jag måste se till att fixa mitt arbete till skönlitteraturen också... Muntlig framställning på 12 minuter... Hur ska jag kunna få det så kort? GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH...

Jag har gjort en ny låt också, väldigt enkel men bra... Kändes ett tag som att jag tappat bort gitarrspelandet men det hade jag inte. Eller, jag kom tillbaka till det väldigt lätt iaf och där har jag det bra.

Stay tuned... /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0