Deal med Lina 091021

Häromdagen gjorde jag en deal med Lina. Hon har börjat träna hon med nu och det är ju kul, men hon tränar på sitt sätt och jag på mitt sätt och på varsina gym så vi kan aldrig träna tillsammans.

Dealen:
Att innan jul komma halvvägs till vårt utsatta träningsmål och stanna där under jul och nyårshelgen och inte lägga på sig/slappa till bara för att det är jul och nyår.


Detta för min del betyder att jag får jobba hårt. Mitt mål är att gå ner 26 kilo. Nu väger jag tresiffrigt och halvvägs till mitt mål betyder att jag ska ner 13 kilo - till tvåsiffrigt. Jag har gått ner ett kilo sen vi gjorde dealen, så det har börjat bra.

Nu ska jag iväg till tåget. Jag har fonetiktenta idag. /Erik

p.s. Jag längtar till imorgon så jag nästan spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0