Deal med Lina 091021 del 2

Efter en vecka så rullar dealen på.

Första punkten för mig var att kunna gå ner 2 kilo i veckan - check.

Det lyckades jag med till igår så nu rullar det på bra. Det skadar inte om jag går ner mer än 2 i veckan. Det sjuka är verkligen att om jag ställer in mig på att uppnå nånting så tar det inte lång tid innan jag verkligen kommer dit också.

Träningen då?
Under den senaste veckan har det blivit mycket konditionsträning. När jag går på gymmet håller jag mig till CrossTrainer och rullband. CrossTrainer är en mycket skön maskin som ger dig allt du behöver. Men för att komplettera med egen styrka så springer jag på rullbandet också.
Många och långa stunder på gymmet blandat med, basket och promenader ger en bra rotation, iaf för mig.

Första veckan = succé...

/Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0