Kolmården, gymmet och H2O

Jag ska sammanfatta min helg lite kort...

Lördagmorgonen befann jag mig på ett tåg på väg till Norrköping för att därifrån åka buss till Kolmården, och nu tänker ni som läser detta: Ja, han ville väl bara träffa sina släktingar... men, nej, jag har inga släktingar i kolmården... Jag har Marie och hennes familj som jag nu efter att ha träffat dem verkligen gillar mycket... Marie har jag alltid gillat och nu vet jag att hennes familj är supermysig också. Efter att inte ha träffats på fem år så hade man en del att prata med Marie om och efter att inte ha träffat christer... hmm... nånsin... så gick våra munnar i ett... Min var faktiskt inte den enda munnen som inte slutade prata.

Lunch, tv, lek med linnéa, middag, bowling, film, sova, väcka hela huset mitt i natten, somna om, vakna igen, frukost, lek med linnéa, norrköping, leons, tåget hem...
Det var min resa till Kolmården i en väldigt fin sammanfattning.
Jag hade en jättebra vistelse i Kolmården och jag gör gärna om det snart. Tack!

Väl tillbaka i Eskilstuna så gick jag till skolan, skrev klart min recension till 'La soledad era esto' och sen gick jag till gymmet. Gymmet, jag älskar det!!! Lite fin CrossTraining och sen en halvtimme springa och 45 minuter stretching på det. Superskönt... Det är typ höjdpunkten på varje dag, att få gå på gymmet, har jag ont i huvudet eller har en allmänt dålig dag så försvinner det när jag börjar träna så jag älskar verkligen gymmet som ni kanske kan förstå.

På tal om gymmet så är jag nog världsmästare på att svettas och då krävs det ju en del vatten...
Och ja, jag dricker en del vatten...



/Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0