Varmt

Den senaste veckan har det verkligen exploderat en värmebomb i Spanien.
Det är inte klokt hur varmt det är varje dag och varje natt... Imorse gick jag och la mig alldeles innan solen gick upp och jag trodde jag skulle få värmeslag bara av att ligga stilla... jag öppnade alla fönster jag kunde... Det var nödvändigt tror jag. Jag vaknade vid två och var bara lite varm. Skönt.

Idag har det blivit en riktig söndag. Jag har gjort klart låten om Petra. Jag har spelat in den, väldigt snabbt och oprofessionellt. Och för första gången någonsin lät jag någon höra en låt jag gjort. Jag sjunger som en kratta så Marianne är antagligen öronlös nu men hon ville höra. Det är så skönt att prata med henne igen. Jag hatar när hon försvinner flera månader i taget hela tiden. Det är jättejobbigt. Vi har en date nästa vår nånstans i Sverige. Jag föreslog Karlsborg, neutral plats eftersom hon kommer befinna sig i Gbg och jag inte vet var jag kommer bo så... Karlsborg lät bra. Eventuellt Vadstena på andra sidan sjön.

Nu sitter jag här och dricker väldigt hemmagjord latte machiatto och tankar lite gamla himym-avsnitt.

Nu ska jag titta på sytycd igen... Så underbart att de är tillbaka.

Cat Deeley är så vacker... Men jag hatar hennes accent, den är på tok för fel /El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0