Twilight Saga - last update

Twilight - 29 timmar 15 min - 434 sidor
New Moon - 13 timmar 40 min - 563 sidor
Eclipse - 25 timmar 37 min - 628 sidor
Breaking Dawn - 70 timmar 14 min - 754 sidor

Totalt
- 138 timmar 46 min - 2.379 sidor


Mindre än en veckas tid tog det att läsa serien men jag måste ju säga att om jag hade haft alla böckerna samtidigt så skulle det har tagit längre tid. Jag är inte en läsmaskin så att säga.

Och ja, slutet då? Vem vill höra om det? moahahahahahahaha

Extremt roande, välformulerad, vacker, stilren, passionerad, kärleksfull, intressant och gripande serie.

Serien "The Twilight Saga" får fem Erik av fem möjliga:


Har snart läst ut ettan för andra gången och det blir väl att jag läser serien en gång till fast väldigt mycket långsammare.

Har ni inte börjat med serien än så gör det, extremt välspenderad tid.

*gör en minivåg till Stephenie Meyer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0