Ny låt... igen...

Idag har jag skrivit en till låt.
Den handlar om Petra Pettersson. Den blev helt okej tycker jag själv iaf...

Nu sitter jag och pratar med Marianne som sitter i Chile och fryser häcken av sig. Jag sitter i Spanien och svettas även fast jag har fönstret öppet klockan sex på morgonen.

På onsdag kommer Peppe. Fan va nice...

Jag kan fan knappt ta ett steg utan att svettas som ett as. Jag bad chefen på jobbet att stänga av värmen i Spanien för ett tag men vafan jag ska väl inte klaga antar jag. Jag frös ju så jävligt i vintras så nu får jag min överlevnadsbelöning.

Nu ska jag fortsätta prata med marianne... *saknar henne*

Tjingeling /El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0