Last day

Idag var det sista dagen för M&M här.

Jag fick lov att jobba så jag var inte med dem förrän på kvällen då vi gick ut för att äta en bit mat. Vi hamnade till slut på Catalina II, en bra restaurang i Torreviejas centrum. Mycket god mat var det. Maria åt sjötunga, mamma åt lammkotlett och jag åt entrecote med pepparsås. Det var oförskämt gott och en riktigt lagom portion av allting. Tog en Cappuccino efter maten och sen promenerade vi hemåt igen. Tittade på prisutdelningen av Champions League medan vi åt efterrätt i form av flan. Det var en väldigt mysig sista kväll.
De åker hem imorgon på morgonen och jag stannar snällt kvar...

Det var vår vecka tillsammans efter att inte ha setts på mer än 11 månader.

Torrevieja, Alicante, San Juan, La Mata, La Nucía, Benidorm... /El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0