Våren

Våren är här, även i Spanien är den kommen. Eller jag vet inte, kanske mer i Spanien än i Sverige. =p haha

Hur som helst, våren är en skön årstid, det blir ljusare, det blir varmare, det blir grönare, det blir skönare och
jag HATAR våren!!!

Med grönska kommer pollen, och med pollen kommer Eriks allergi som Erik HATAR. Erik har varit på jobbet åtta timmar idag varav 7½ med en extrem huvudvärk och rinnig näsa (Innehållet!!! inte själva näsan!). ERIK HATAR VÅREN!!! och att det blåser nå så in i helvete så man inte kan sova gör ju inte saken bättre (Erik vill inte riktigt klaga på att han bor på fjärde våningen i ett höghus mitt i en backe och på så sätt inte får nåt skydd från vindarna, han menar, han bor äntligen i Spanien, han har medelhavsutsikt, han borde inte klaga) men han HATAR våren! Jävligt dum årstid!

"Vintern rasat ut bland våra fjällar, drivans blommor smälta ner och DÖÖÖÖÖÖ"!!! Inte nog med att min huvudvärk gör DÖDSont så är det ju bara början på mars. Och våren har väl ungefär 2½ månader kvar på sig att döda mig, bryta ner mig, förinta mig, fräta ner mig, smula sönder mig tills det inte finns nåt kvar... JAG HATAR VÅREN!!!

HELVETE!

Tur iaf att det finns bra musik att lyssna på. Det lättar upp en del iaf. Även fast man känner av sin allergi. Jag ska ge er alla som läser detta ett litet smakprov på bra musik. Denna låt heter 'Diary of Jane' (även fast det i rutan här nedanför står "dairy") och framförs av ett amerikanskt band som heter Breaking Benjamin.



Just det... Medan ni lyssnar på låten vill jag bara tillägga att jag hatar denna våren lite mer än jag hatar andra vårar... (Inte ens våren 2008 sög så mycket och den SÖÖÖÖÖG verkligen)
Jag fick lov att formatera min externa hårddisk för två veckor sen.
Det jag sörjer mest som jag aldrig kommer få tillbaka är de 15000 bilder jag hade. =(

Sincearly yours, El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0