This could be the start of something new...

I've watched the three High School Musical movies so many times I can't even count them anymore. And still I haven't mentioned anything about them in my blog. Oops... Sorry! Just did!

No pasa nada.

A ver, hoy qué he hecho? Me he levantado tranquilamente, he preparado el desayuno que hoy consistía de patatas cocidas y pechuga de pollo. Que rico! Hablé un poco con Marianne y Adrian y luego me arreglé y me fui a trabajar. Trabajé cinco horas, pasaron volando, volví a casa y diseñé de nuevo mi blog. Tengo que decir que cada vez que lo diseño me va más rápido. Menos mal...

What else? Today's song is 'All my Life' by K-Ci & Jojo, it's a great song, just don't look at the video, it's kinda mushy!!! This song is special to me and always will be... I associate this song with a person that made me fall with just a glance in my direction.



Jag språkade lite med Christian tidigare och jag sa att jag skulle lära honom spanska, men han kan ju redan spanska. Han pratar mer spanska än mig nästan. Det är en dold talang han har. Grymt vackert!

Nu till lite mer vettigare saker. Jag ska plugga! Tänker göra allt jag kan för att komma in till hösten, både Alicante och Cartagena har den utbildningen jag vill gå och jag bor ju hellre i Alicante än i Cartagena om man säger så. Jag menar, Cartagena ligger i Murcia och Murcia för mig är som isterband - you can try it once but you'll never ever do it again. Ok, så jag har varit till Santomera två gånger men det betyder inte att jag kommer flytta till Murcia. Usch!
Hur som helst så tänker jag plugga turism. Jag har insett att jag hör hemma inom turismbranschen. Det tog tid för mig att inse det men jag insåg det iaf. Och jag har suttit här och tagit reda på antagningsperioder, kriterier, CSN och haft fullt upp. Givande läsning och glädjegivande läsning då jag fått som jag velat på de flesta ställen. Jag behöver inte göra exámen de selectividad. (No hace falta hacer exámen de selectividad). Jag ser mycket fram emot denna höst.

Nu ska jag softa lite, sluta tänka på html, photoshop och allt vad jag hållt på med denna kväll och titta på Joey. Sen ska jag väl dra mig till kojs när klockan blir lite mer.

Wise men say: only fools rush in... /El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0