Teesdawg...

Fan, det är teesdawg idag...
Imorse när jag gick till jobbet tappade jag mina solglasögon nånstans och jag har ingen aning om var. Då jag hade lite extra tid på mig så gick jag tillbaka efter vägen och kollade efter dem. Men de var borta. Det var det mest intressanta som hänt mig idag.

Jobbet idag var annorlunda, second time around, vill säga när vi kom tillbaka klockan fyra, så fanns det inte mycket att göra. Det var i princip fyra timmar utan att göra nånting. Jag hade redan fixat i ordning lagret till perfektion, hon (hon=chefen) tyckte det såg mycket bra ut. Det har hur som helst, trots lite att göra, varit en bra dag.

Kändes som att jag hade så mycket att skriva idag, men jag började skriva här, började prata med Marianne, började prata med Christian, sen mitt i alltihopa ringer Issac också. Det var sick, nu vet jag inte ens var jag är nånstans i mina tankar så det blir en kort blogg idag.

Marianne... Det finns vissa saker som aldrig kommer förändras, t.ex så är en av dem tidens gång (tiden kommer aldrig sluta gå), en annan är vädrets oförutsägbarhet (man vet aldrig vad det verkligen kommer bli för väder), en annan sak är hur mycket jag älskar dig, oavsett var du befinner dig. Det är därför jag tillägnar dig dagens låt.
Jag tänkte att jag poängterar det som gör denna låt passande:
"You know that I love you, I loved you all along. I miss you, been far away for far too long"
Nickelback - Far Away...



Tack till Nickelback för den...

Nu ska jag dra mig till sängs...

If you chose to walk away I'd still be right here waiting /El Nen

Kommentarer
Postat av: sara

hej hej! hur står det till???

2009-03-11 @ 08:32:40
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Nina

hur kunde du tappa glasögonen ? Satt dom inte på ditt huvud eller framför ögonen.. å du märkte det inte eller ? haha

2009-03-11 @ 16:20:42
URL: http://memyselfandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gubben da.. vad gulligt skrivet om Marren! Puss puss :) ich liebe dich auch

2009-03-12 @ 14:39:53
Postat av: bloggen om sex!

häftig design!

2009-03-12 @ 14:45:34
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0