Oh Happy Day...

Dearly beloved,
"We are gathered here today to join this man and this woman in the bonds of holy matrimony..."

I am so happy for you!!!


Jag har nyss blivit bjuden på bröllop. =D Totally Freakin' Awesome!
Jag har träffat bruden en gång i hela mitt liv, jag har aldrig träffat hennes blivande make och inte heller deras dotter. Vi pratar väldigt sällan men varje gång vi väl pratar så är det väldigt trevliga och uppskattade 20-30 minuter. Jag avgudar den tjejen och är så glad för hennes skull. Och är väldigt rörd av att hon vill att jag ska vara där på hennes livs största dag. Hon sa att jag inte behövde svara på en gång men jag sa:
"Mitt svar är Ja! Samma som ditt, hoppas jag."

Jag har sovit lite i natt och trodde jag skulle vakna och vara jättebitter, men innan jag hann bli vresig och bitter så fick jag detta att tänka på. =D Oh, Happy Day!!!
När man har suttit ett tag och diskuterat resmål för smekmånad osv. så blir det ju nästan så att man börjar tänka själv. Jag har iaf hittat vart jag ska på min smekmånad. Jag har alltid vetat att det blir Mexico, nu vet jag vart också. =D

Jag hade en date idag, klockan 12. Klockan är nu 12.18 och han är inte här än. Detta gör mig besviken och ledsen. Jag trodde inte att han skulle såra mig på det sättet. Jag vet inte hur jag ska kunna komma över detta. Det är så fel att göra så. Jag behöver verkligen honom men han finns inte där för mig. Vilket jävla CP! (<---orsamål)
Skojar bara... Visst, han är sen men nu är han typ här så det är lugnt. Han har bara varit på gymmet lite och tränat ordentligt så att han blir FIT!
Vi bokade in en tid för ikväll istället. Han ville titta på film.

Fortsätter även idag att återställa min ovärdeliga samling av Smallvillelåtar, är uppe i 51 nu (söndag 8 mars 2009 12.24).

Jag bruka spendera en hel del tid till att läsa om saker och ting bara för att det intresserar mig. Folk kallar mig därför 'Besserwisser' (för de som inte kan tyska så betyder det "Bättre vetare"), vilket jag blir med tanke på att jag läser mycket. Men alla säger besserwisser som om det vore nånting dåligt. Personligen anser jag att vara besserwisser är klockrent.
Allmänbildning framför allt!

Nu till dagens låt, som idag är en väldigt rolig sådan. En humorduo från Nya Zeeland står för underhållningen idag:
Flight of the Concords - The Humans Are Dead



The man of tomorrow is forged by his battles today. /El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0