Ny vecka... Äntligen!

Nu är det äntligen en ny vecka och det är jag glad över. Förra veckan var som jag nämnt inte den bästa men den avslutades väldigt bra iaf. Hur som helst är det nu måndag och en ny vecka har börjat.

Veckan börjar bra, vaknade utvilad, taggad, ville till jobbet, tog mig till jobbet och började jobba. Det var som ett träningspass de första 2 timmarna, det var tunga lyft, det var upp och ner, det var ner och upp och jag mådde så jäkla bra. Har inte gjort tunga lyft på hur länge som helst men detta funkade för mig iaf och jag älskade det. Sen satte min chef mig inne på lagret och där må ni tro att det fanns sjukt mycket mer tunga lyft. Det var kort sagt en riktigt bra dag på jobbet idag. Började bra, skittaggad, sluta bra, ville knappt sluta. Känner redan av träningsvärken i benen.
Och ja, det också: Det första chefen sa till oss imorse när vi kom var att vi inte fick jobba i butiken på torsdag för att alla chefer skulle ha ett möte i butiken, om butiken. Så måndag, tisdag och onsdag jobbar vi in torsdagen och är då lediga. Men på onsdag kväll när vi går från butiken måste allt vara perfekt iordningställt för torsdagens möte och alla chefer som ska inspektera och jöna sig. Men vi jobbar så bra tillsammans allihopa så det kommer inte vara nå problem alls.

När jag gick från jobbet nu på kvällen så ringde jag faktiskt till min bror och pratade lite, han satt som vanligt och spelade tv-spel och jag ringde och störde ; ) Det var iaf kul att prata med honom lite.

Nu till dagens musikdiskussion: Beyonce...
Det finns så många som säger att hon är så vacker/het/snygg/sexig, det tycker inte jag. Visst hon har sina stunder, men det har en kökssoffa också. Det finns så många som säger att hon är så bra, det tycker inte jag. Visst, jag kan inte förneka att hon har talang och det faktum att hon är en världsartist men hon har aldrig riktigt fallit mig i smaken, iaf inte som soloartist. Hon gör inte bra musik solo!!! Hon ska göra låtar med nån annan stjärna som till exempel P. Diddy i 'Summertime' eller Usher i remixen av 'Love in This Club' eller med Destiny's Child. Med Destiny's Child anser jag att hon var som bäst även fast hon verkar ha blivit mer populär efter Detiny's... Hur som helst tänkte jag att dagens låt får bli min "Beyoncefavorit": Destiny's Child - Emotions...



Finns inte så mycket mer att säga än att den låten gör de riktigt bra.

Nu ska jag bara chilla lite och sen så blir det sängen för mig för imorgon börjar jag klockan nio...

So I like what I see when I'm looking at me when I'm walking past a mirror... /El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0