Måndag 0.70 Tisdag 1.31

Ja, då var det tisdag fast eftersom klockan är 00.34 när jag skriver denna rad så är det faktiskt onsdag egentligen.

Jag har då som vanligt jobbat idag, det var helt okej, fem timmar flög förbi idag igen. Efter jobbet fick vi dock inte gå hem för klockan nio skulle vi tillbaka och ta kort så det var ju inte så mycket annat att göra än att gå till Eroski och köpa nånting litet att äta. Kom tillbaka vid halv nio, hjälpte till att stänga butiken och sen tog vi kortet och så fick vi reda på våra scheman, jag fick då 16 timmar i veckan, vilket suger en aning men jag vill ju jobba på Cabo Cervera eller Masa International iaf så det för min del gör inte så mycket. Efter informationen så åkte jag med Kätlin och Karina till Genius och drack öl, Kätlin bjöd mig igen och sen skjutsade hon hem mig också. Vilken tjej! Vi hade återigen en riktigt rolig stund på Genius. Vilka tjejer, och som svensk så är de ju faktiskt bara från andra sidan havet - Estland respektive Litauen. Mycket roligt!


Jag har lite "leads" på nya lägenheter och extrajobb också. Låter skitbra verkligen...

Ja, men vad säger ni? Ska vi trycka in dagens låt också? Bra idé, gammal goding från 90-talet...
Varsågoda: Counting Crows - Mr. Jones



¡No me llames Dolores, llamame Lola! /El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0