Lördag igen...

Men denna lördag är inte som en vanlig lördag.
Detta är en lördag som jag spenderar med att fixa tillbaka lite saker som jag förlorade när jag formaterade hårddisken. Jag förlorade en massa foton som jag nämnde i gårdagens inlägg. De kommer jag aldrig få tillbaka. Men jag kan få tillbaka allt annat och det är anledning till att jag idag sitter och...

...skaffar tillbaka låtar från min väldigt omtyckta Smallvillesamling. Jag hade 210 låtar från serien och nu har jag 37. Älskar musiken i den serien, speciellt om de är insatta på rätt ställen som till exempel Natalie Walkers låt 'Empty Road'. Den är med i en vacker scen, det är en fin låt, texten kanske inte passar in men det gör inget för man hör inte så mycket av den, man hör musiken, man ser scenen och man vet att det klaffar. Det är en av låtarna som i min mening passar in perfekt. Awesome Smallville Moment!!!
Man skulle kunna tro att jag bjuder på den som dagens låt men så är det inte. Jag tänkte idag bjuda på en låt som inte passar in lika väl i sammanhanget i serien, men det är ändå en låt som tagit mig med storm. Denna grupp har haft med en del låtar i serien, låtarna är mycket väl mottagna av mig och idag tänkte jag bjuda på en akustisk version av en mycket fin låt. Jag pratar om Lifehouse och deras låt 'Take Me Away'. Enjoy!



Förutom återställning av vissa låtar så har jag städat idag, det är en nånting man verkligen inte kan göra för mycket, tråkigt nog är det väldigt tråkigt. Jag skulle gärna ha nån som gjorde det åt mig. Speciellt diska, jag hatar att diska. Hur som helst, nog om min dag.

Idag blåser det inte, det är soligt, det är en jättefin vårdag, men Erik går inte ut för han hatar våren. Om det finns de som inte är allergiska mot pollen så ger jag er ett råd nu: BLI INTE ALLERGISKA MOT POLLEN! Spot on! Jag är så hemskt human idag. Om jag ändå hade nån att dela min humanitet med...

Jag har inte gjort mycket idag men jag har haft mycket intressanta konversationer på MSN.
Min favorit var med en kompis i Sverige som tyckte att killar var konstiga. Gillade den mycket - Awesome!
Tänkte att en låt med Ciara kan passa för den diskussionen... 'Next To You'... Texten säger allt.



På måndag börjar en ny vecka, en ny vecka, en ny vecka. Det ska bli skönt med en ny vecka. Tänker inte säga att den här veckan har varit dålig men den har samtidigt inte varit den bästa. Jag pratade med en vän häromdan och pga att vi hade olika syn på en sak så har hon blockerat min msn, hon pratar inte med mig längre. Hon sa att hon mådde dåligt över det jag sa för att hon trodde jag var nån helt annan. Men som min vän borde hon i min mening acceptera det jag säger, acceptera att man ser saker på olika sätt och att man inte kan tycka lika om allt. Jag anser att jag inte ska behöva ändra mig för att passa in i den bilden hon hade av mig. Jag menar att så funkar det inte. Vill inte förlora henne samtidigt som jag inte tänker ändra mig för att hon mår dåligt av nånting jag säger. Jag kan låta bli att prata om det. Trodde verkligen att jag kunde prata med henne om allt. Visade sig att så inte var fallet.

Sitter just nu och har ett långt och väldigt givande samtal med Lina.

Det var längesen jag hade ett så givande samtal om väsentliga saker.
TACK OCH BOCK!

Jävlar vad jag saknar dig. Helt sjukt mycket. Innan vi ses igen kommer vi inte ha setts på två år. You & Me - Vi är inte oförenbara! =D

Ha det så förbaskat bra annars kan ni försvinna från mitt liv! /El Nen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0