Joder

How are things???
I don't really wanna know, I just needed something to get me started.

Idag har jag varit med om bra saker från flera håll... Var ska jag börja? Ok, jag börjar där...

- Louise kommer hit i sommar! =D
- Väldigt goda ord från superchefen om butiken.
- Det gick bra att jobba idag.
- "Atención al Cliente" var inget problem.
- Jag har fått veta att min chefs chef inte tyckte om att min chef satte mig på 16 timmar.
- Heidy och Sara kom förbi butiken och tittade lite, Sara blev galet förälskad i chokladfontänen.
- Ida har fått mig att vara ett gitarr-CP.
- Jag har inte nästan svimmat på jobbet.

Några saker som hänt idag bara. Det sämsta med denna idag är att jag inte pratat så mycket med Christian och jag har inte lyckats få chefen att byta ut Pastora mot nånting mycket bättre i musikväg. De är inte jättedåliga men låtarna sätter sig om man lyssnar på dem fem timmar i sträck. Jag kan alla texterna utantill och det är riktigt jobbigt.

Es que llevo una vida bastante tranquila y no me puedo quejar, pero quiero estudiar ya, así pasarán cosas todo el tiempo y tendré algo que hacer todo el tiempo. Pero bueno, ahora estoy en Casa. Me gusta el trabajo, y me caen bien los compañeros. Me caían bien los compañeros en McDonalds también pero ese trabajo comparado con el que tengo ahora era pésimo, ademas se cobraba una mierda. Pero hoy en el trabajo, doy la vuelta a mirar una cosa y quién está allí mirándome? Heidy y Sara de McDonalds. Heidy vino el otro día también con su marido, Dani, que también trabaja en McDonalds. Viene a visitarme dos veces en la misma semana... Heidy - ademas de ser super simpática, está buenísima. Que guapetona! Y Sara también es muy guapa. No sé que es. Tendré algún poder magnético. No sé. =)

What else?

Jo, jag nämnde att jag pratat med Ida, eller rättare sagt så nämnde jag att hon gjorde mig till ett gitarr-cp. Jag spelade och sjöng vulgära påhittade texter om henne. Det var roligt som fan. Det var längesen vi hade ett riktigt givande samtal hon och jag. Nu har jag lagt ifrån mig gitarren och jag skriver min blogg men om hon fortfarande är anträffbar när jag är klar med bloggen kan det hända att jag pratar lite mer med henne. Jag ville bara ta tillfället i akt och säga att jag älskar henne, det finns ingen som förstår mig som hon och när jag dör kommer jag veta att jag har älskat henne från första gången vi sågs. Och så tillägnar jag henne dagens låt: Justin Timberlake - Til the End of Time...



Jag avrundar dagen här med att ge er ett fint litet filmcitat.

Get busy living or get busy dying! /El Nen

P.S. Vi tog kort på teamet innan vi gick hem i tisdags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0