Det var som fan...

Man går på gatan, man går in på en bar och ska söka jobb, man går fram till bardisken och frågar vem man ska prata med och tjejen svarar:
"Har du CV kan du lämna det till mig?"
Jag hade ingen CV på mig just då så jag sa bara att jag kommer tillbaka. När jag kom tillbaka så var hon där fortfarande. När jag pratade med henne första gången så log hon mot mig, och jag blev helt yr av hennes vackra leende. Jag ville bara gå på en date med henne. Så när jag kom tillbaka för att lämna min CV så gick jag fram till baren, frågade henne om hon kom ihåg mig. Hon log och sa ja. Och så lämnade jag min CV sen log jag mot henne, och hon log tillbaka och sen tänkte jag väldigt snabbt: "Livet är för kort och man lever bara en gång" så jag stammade fram:
"Detta kan låta väldigt töntigt men vill du ses nån dag och ta en kaffe eller nåt!?"
Mitt hjärta började dunka fort som fan och jag ville bara springa därifrån men jag var helt paralyserad så jag kunde inte röra mig. Och så öppnade hon munnen i slow motion och sa ja. =D
Helt otroligt! Första gången jag frågade nån så där och hon sa ja. Riktigt coolt.

Har märkt att jag har väldigt innehållsfattiga dagar nu när jag inte jobbar denna vecka så jag ger er låten på en gång och hoppas ni gillar den.
Jag tror alla känner till att Sting är en sångare, och att han gjort en låt som heter "Every Breath You Take". Men alla kanske inte vet att han också varit skådis lite här och var. Jag tror att många känner till att Robert Downey Jr är en skådis som varit med i filmer som US Marshalls, Iron Man, Tropic Thunder m.fl. Många kanske känner till att han var med i säsong fyra av 'Ally McBeal' också, som advokaten Larry Paul, Ally's pojkvän. Att han kunde sjunga var det säkert ännu färre som visste (innan han var med i Ally iaf).
Varför tar jag nu upp detta? Jo, för att jag idag har sett ett avsnitt av 'Ally McBeal' som heter 'Cloudy Skies, Chance of Parade', ett fint avsnitt som avslutas på ett fint sätt.
Larry har haft Sting som klient och han har inte tänkt på att det är Ally's födelsedag så när Richard Fish nämner det för honom och Larry's nya kollega nämner detsamma för Sting så kom de på att göra nånting spektakulärt för Ally. Alla från Cage/Fish är nere på baren och firar Ally's födelsedag...
...och, mina damer och herrar, firande måste man väl kalla det...
Robert Downey Jr & Sting - Every Breath You Take



Hell no, nu är det dags att sova.

Dagens citat kommer från en mycket vis man som räddat flera städer i USA från terrorister:

Yippee-ki-yay, motherfucker. /El Nen

Kommentarer
Postat av: Nina

haha.. så typiskt dig.. haha :D bli snurrig :D u go boy ;)

2009-04-01 @ 22:13:08
URL: http://memyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0