Armenien

Jag trycker in dagens låt på en gång. Man får säga vad man vill om den här armenska tjejen, 17 år, snart 18, pratar sju språk och vid 15 års ålder var hon den första dominikanska kvinnan att sjunga i vita huset. Jag pratar såklart om Karina Pasian.
She's got voice, she's got brains and she's got the look. Enjoy her... 90s Baby...




Jag ska plugga!

Jag vet inte vad jag ska trycka in i blorren idag. Äh! skitsamma, jag skriver mer imorgon när jag vet var jag har mitt huvud, jag tror ärligt talat att det ligger i en papperskorg i Alicante.

Vi bjuder på den här också!!! SKRATTFEST!!!



Am I glad that's over? YES! /El Nen

Kommentarer
Postat av: bloggen om sex!

svar: Tackar tackar :D



Ha en superdag!

2009-03-13 @ 12:03:16
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0