It's really true...

Jag sa upp mig från Casa igår och gjorde det officiellt med underskrifter idag innan jag gick hem.

Casa varade i lite mer än fyra månader, Det var det längsta jobbet jag haft i Spanien men även det med minst att göra. Bästa var iaf H10 Punta Negra Resort... För de som inte vet vad det är så är det ett hotell i Costa d'en Blanes på Mallorca. Det är ett fyrstjärnigt hotell med medelhavet på tre sidor av hotellet. Det är ett stort hotell med nästan 100 rum, 28 lägenheter och 13 bungalows... De har även konferenssalar, gym, två pooler, två restauranger + bar och är väldigt bra på bröllopsmiddagar. I och med att det är ett fyrstjärnigt hotell är det bara förstaklassig personal. *High five*


Nu är det dags för middag...

Drop in drop out... /El Nen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0