Heute ist Montag.

Jag har lyckats lura Linda igen... Grymt kul... Det kändes inte som hon gick på mitt första juni-skämt men hon sa att hon verkligen trodde på det så jag blev nöjd. Sa att jag skulle flytta till Mexico för jag hade fått jobb på ett tyskägt hotell i Cancun. Jag hade en riktigt bra story om hotellet också men hon frågade aldrig. Men hsh var det kul att skojas lite.

Jag fick prata med Peppe också, fick bekräftat att det faktiskt var sant. Susanne och Stefan gifte sig igår. Grattis till er. Det visste ju en annan inte ett jota om, hade dock lite suspicions. Jag pratade med Peppe och bekräftade tid för ankomst på onsdag och matfrågan för kvällen där. Det är ju rätt sent så det skulle ju vara skönast att bara sitta ner och chilla hemma hos mig och äta nåt ordentligt och dricka öl. Det är vad jag tycker iaf.

Jag har även varit till Mercadona och handlat. Handlade tillräckligt för en vecka nästan och det gick på 11 euro. Det är helt otroligt att man kan köpa 16 yoghurt för 2 euro (ungefär 22 kr) Det är snuskigt bra tycker jag.

Nu ska jag fortsätta spela igenom mina låtar innan Marianne kommer tillbaka för då ska jag göra låtar om henne igen. Det är nog min nya hobby. Det var verkligen skitsköj.

Snart är det onsdag och då får jag messmör och snus =D /El Nen

Kommentarer
Postat av: ELLA

Haha , jaa.. forsvinn inte nu =( du har ju en massa att skriva om mig niiiuuuuu

2009-06-05 @ 14:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0