Happy morning for me...

Jag vaknade imorse av att Christian skrek: "Vilken jävla julgris!!!"  i mitt öra... Två gånger... Det var visserligen bara meddelandesignalen men man blev ju lite rädd när den skriker så där på morgonen. Det var Lina som skickade sms från Las Vegas. Det var mycket trevligt, jag svarade att jag var vaken och då ringde hon mig och vi pratade i mer än åtta minuter... Det var iaf det bästa uppvaknandet jag fått på länge om man säger så. Visserligen hade jag problem med att somna om men det gick bra det med till slut...
Men iaf, Happy morning for me... =D

Kommentarer
Postat av: Martina

jaså på vilken svensk kanal?

2009-06-09 @ 12:46:33
URL: http://martyshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0