Well well well

I just got home like an hour ago.
Jag var ute med Iván.

Vi var till Sala Mar Chic - invigning...
Vi var till Viento - Leta efter Jorge men han var inte där.
Vi var till Genius och Mojitos - Väldigt lite folk.
Vi var till 222 - Där var allt folk.

Nu är jag hemma. Ska gå och lägga mig nu för jag ska upp imorgon, ska ut och springa med Emil. Han kommer som vanligt springa ifrån mig efter ett tag när mina ben inte orkar med min kropp längre. Men jävlar vad skönt det är att ha konditionen någorlunda tillbaka. När jag är i Sverige igen så är det springning som gäller. Och hitta nåt jobb nånstans. Det är inte lätt att hitta jobb från Spanien kan jag säga iaf.

God natt till er som förtjänar det... /Eh-Reeq

Och när kommer du tillbaka då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0