Overklig timing...

Jag visste att Gustav skulle på semester här i Torrevieja och han gav mig sitt telefonnummer så jag kunde ringa honom men han hade inga pengar på sin telefon så jag kunde inte få tag på honom. Jag gick upp till internetcaféet bara för att skriva ut en sak och då är han där. Helt sinnessjuk timing. Jag kunde lika väl ha väntat med att gå upp dit tills efter jag tvättat klart, men det gjorde jag inte. Och det slutade med att vi hade en grymt bra dag tillsammans.

Vi var ner till stan, sattes på en servering och drack öl, vi köpte badbyxor till honom (han glömde sitt kort hemma så jag fick betala) sen tog vi bussen tillbaka hem och sen hängde vi vid hans pool ett tag och det var ju ruggigt skönt.
En dag som till synes bara verkade kass på morgonen blev riktigt bra till slut.

Dagen avslutades med middag och sangria uppe på Elias. Bjuden på middag, igen...

Ruskigt skoj... /Eh-Reeq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0