Konditionsförbättringsdagar

Måste säga att Peppes vistelse här var väldigt bra för mig. Springning sattes igång och sen i söndags har jag nu sprungit varje dag minus torsdag. Det har varit helt underbart. Visserligen bryter jag ner en massa muskler genom att inte äta rätt och inte vila. Men det gör ingenting för tillfället för jag springer längre och längre varje dag och konditionen visar ju att den blir bättre. Det är så skönt att kunna springa igen. Vad kan man säga? Att jag sen i söndags har sprungit ca. 30 km... och jag mår riktigt bra måste jag säga, för tillfället iaf.

Jag älskar springning (joggning)...

Jag pratade med Christian inatt och han sa att jag har stålbenhinnor... Tror inte det är sant... I'm just awesome!

/Eh-Reeq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0