What's up, New York?

Jag vaknade för lite mer än en timme sen, slängde iväg ett sms till stjärnan och sen har jag suttit här och hoppat runt mellan olika sidor på internet, ett försök till att underhålla mig själv, vilket inte har lyckats.
Nu ska jag gå ner och äta frukost, sen ska jag faktiskt plocka fram skidpjäxor och skidor och skridskor. Jag måste kolla om det finns nåt jag kan ha för att kunna underhålla mig lite fysiskt också, if you know what I mean!?

Men first things first, nu ska jag äta frukost...

Wul... /Erik


Utsikt från mitt fönster idag...

Kommentarer
Postat av: emma

sv; låter helt okej :D

2009-12-30 @ 11:47:06
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Hanna från bdb här. Kul att du är intresserad av språkkonsulteri! En språkkonsult blir efter tre års studier i svenska (inkl. en termin engelska) en fena på text i olika sammanhang. Vi anpassar, analyserar, granskar eller skriver helt nya texter åt en rad olika uppdragsgivare. Man kan säga att vi blir någon typ av blandning mellan språkvårdare, journalister, lärare och informatörer. Det är ett fantastiskt roligt program om man vill jobba med språk på ett lite annorlunda sätt än som t ex lärare. Fråga gärna mer om du är nyfiken! Hör av dig på [email protected]



Hanna

2009-12-30 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0