Vad vore julen utan juldagen?

Jag vet inte om det skulle göra sån stor skillnad om juldagen inte fanns, jag menar, iaf här i sverige är det ju det vanligaste att man firar allt och ger paket och så på julaftonen iaf. Det är ju så.

Det enda som händer denna juldag är att vi ska tillbaka hem till min kusin och äta upp maten som blev kvar från igår, sen ska jag in till leksand och gå på Ullvi Cup-galan, det ska bli skithäftigt. Sen efter det har jag en näst intill inplanerad kväll i tällberg, vilket är något jag ser fram emot. Alla snackar om att gå ut, men det är så onödigt och dyrt, lägg ihop det så blir det onödigt dyrt också. Och som fattig student så har man inte jättemycket pengar. Jag har inte betalat mina räkningar än ens.

Jag önskar er alla en fortsatt trevlig jul och så hörs vi senare...

Tjing /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0