Tentor på G

Oj oj oj oj oj oj
Plugg plugg plugg plugg.
Men det är kul, det är intressant att plugga, iaf om man pluggar nåt intressant vilket jag gör nu också.
Spanien är ju ett av de länderna i Europa med häftigast historia, det kan ingen säga nej till.

1. Romarna
2. Visigoterna
3. Araberna
4. Grunden för Spanien (innan hette det Hispania)
5. Upptäckt av Amerika
6. Var med i skapandet av USA
7. Republik två gånger
8. Två diktatorer
9. Inbördeskrig
10. ETA

Något fränt måste jag ju säga att det är.

Nu ska jag äta frukost sen ska jag ner till skolan och fortsätta plugga...

Och grattis till Caroline ytterliggare en gång, som sagt, du är en stjärna.

/Eh-Reeq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0