Oförskämt olidligt kall dag...


Nya jeans och ny mössa men samma gamla jag.

Mössan är verkligen superskön, och varm :D och det behövs när det är såna dagar som idag med 20 grader kallt och inte en jävla tomte ute.

Vi hade sagt avresa från tällberg klockan elva, klockan ett skedde avresan för både Peppe och Dan försov sig. Det var väldigt trist att det blev så men vi kom dit vi skulle iaf, vi plockade upp emil, landade på lagret i sågmyra och sen studsade vi vidare till Falun för att äta sushi. Yakuniku var min måltid idag och gott som fan var det, men dock är det godare på det lilla japanstället där på lilla essingen i sthlm.

Nu ska jag typ gå och lägga mig snart för klockan ett inatt ska jag in till leksand och hämta mina män, dan och Peppe. Det ska bli intressant att se hur det har gått för dem på baren.

Vi hörs... /Erik

p.s. (påtänkt senare) Bilen var dessutom så kall att det var frost att skrapa inne i bilen och inte på utsidan som på en normal bil. Det var ganska kylslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0