Kul bilder

Jag ska börja med att motivera varför jag lägger upp den första bilden.

Min syster tycker att jag är kaxig med min 3x3 Rubiks kub så jag behövde en utmaning. Det var min bror som lärde mig 3x3 och det finns ju verkligen inte en chans i världen att jag ensam skulle kunna lösa 4x4. Men jag tänkte som man tänker med en 3x3 och den blev klockren.


Så mycket för den utmaningen... ;)

Dessa två bilder är bara lite roliga för jag har aldrig ätit tacos på julen nånsin...
Och jag har aldrig sett så mycket alien i ett och samma djur förut...



Nu ska jag chilla lite innan jag ska in till gymmet med Per-Olov, sen blir det PL hos Emil... =)

Ha det... /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0