Julafton

Sen man var barn har man tyckt att julafton har varit den bästa dagen på hela året. Idag har jag redan fått på känn att det kommer bli en riktigt bra dag. Jag somnade ifrån datorn igår så den har stått på inatt, min skärmsläckare består av bilder från x antal olika tillfällen, när jag vände på mig och skulle se vad det var för bild framme så fick jag se henne. Det kan inte bli mycket bättre än så. Så det har varit en bra start på julaftonen 2009, lägg märke till att jag skriver detta fem i åtta på morgonen.

Idag är det dags att fira jul, allt det klassiska som jag har saknat så mycket:
frukost - julklappar - leksand - leksboda - hem - p&c - kalle anka - mat - musik - tomte - bingo - m.m.

It's gonna be legen... wait for it...
and I hope you're not lactose intolerant because the second part of the word is...

dary... Legendary.

I wish all a merry christmas, including my annoying little flat mate ;) hahaha...



God Jul /Erik



Kommentarer
Postat av: Louise

Hejhej, hoppas du haft en bra jul med mycket god mat och skratt och att du fått massa fina klappar. Kolla gärna in vad jag fick i min blogg. /Make Love not War

2009-12-25 @ 09:16:19
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0